Us
donem la benvinguda a tots i a totes,
esperem que hagueu passat un bon estiu, i desitgem que aquest curs que ara
comencem sigui el més profitós possible per a tothom.
Us
fem arribar tot un seguit d’informacions que creiem importants per
començar. Més endavant en les reunions
d’aula, entrevistes... concretarem el
que calgui.
a) EQUIP DE
MESTRES TUTORS I ESPECIALISTES:
Tutories classes:
NIVELL
|
Classe A
|
Classe B
|
P.3 |
Rosa Mejías
|
Montse Farré
|
P.4
|
Marta Grau
|
Montserrat
Espert
|
P.5
|
Maribel Vilà
|
Mercè Pedret
|
1r
|
Montserrat Besó
|
Carme Rovira
|
2n
|
Beatriz Díez
|
Anna Soler
|
3r
|
Núria Alberich
|
Angel Fabón
|
4rt
|
Ma
Antònia Fàbregas
|
Olga Castellví
|
5è
|
Núria Font
|
Arantxa Gabàs
|
6è
|
Carme Hortalà
|
Roser Soler
|
Especialistes
:
Educació Musical : Elisenda
Baiget
Anglès
: Imma Puntí, Montse Morell i Nieves
Cerdán
Ed. Física Mònica Bueno i Sara Bachs
Educació Especial : Ángeles
Dobarro, Elsa Roig i Cristina Jiménez
Ed. Artística. visual i plàstica : Mercè (monitora especialista) i els tutors
Reforç d’ Ed. Infantil: Cristina
Jiménez
Reforç Primària, Informàtica: Lola Roldán
MALL (Audició i Llenguatge): Teresa Miret i Helena Andreu
USEE (Unitat suport Ed. Especial): Rosa
Guardiola
Educadora d’ USEE: Maria
Dolors Oliva
TEI (Tècnica en Ed. Infantil): Marta Escamilla
Auxiliars EE: Olga
Izquierdo i Marisa Ujja
EAP (Equip Atenció Psicopedagògica): xxx
CREDAC (Centre Recursos Deficients
Auditius Catalunya): Només per als alumnes amb dèficit auditiu integrats a
l’escola
Logopedes: Carme Roig i Carme
Mundet
Psicopedagoga: Conxita de las Heras
b) EQUIP
DE COORDINACIÓ I EQUIP DIRECTIU :
L'equip de
coordinació està format per les coordinadores de cada un dels cicles i per
l'equip directiu del centre.
Coordinadora
d’Educació Infantil : Montse Farré
Coordinadora
de Cicle Inicial : Montserrat
Besó
Coordinadora
de Cicle Mitjà : Rosa
Guardiola
Coordinadora
de Cicle Superior : Imma Puntí
L’ equip
directiu :
Secretària
: Montse Morell
Cap d' Estudis
: Teresa Miret
Directora :
Lola Roldán
c) ENTREVISTES
AMB LES FAMÍLIES :
Les
entrevistes amb els/les tutors/es es realitzaran dins de l'horari escolar i es
sol·licitaran per escrit a petició dels mestres tutors/es o dels propis
pares/tutors legals.
Horari d’entrevistes:
Dimarts de 12,30h a 13,30h
d) REUNIONS
D'AULA :
Com
cada any, per informar les famílies, del pla de treball del curs, activitats,
novetats, ... es realitzaran les reunions d'aula, en les dates que a
continuació indiquem :
P.3
|
14
de novembre
|
P.4
|
7
de novembre
|
P.5
|
8
de novembre
|
1r
|
24
d’octubre
|
2n
|
23 d’octubre
|
3r
|
15
d’octubre
|
4rt
|
25
d’octubre
|
5è
|
16
d’octubre
|
6è
|
Les
reunions es realitzaran a les 17h, a les aules respectives dels vostres fills i filles. Us preguem, pel
bon funcionament de les reunions, que els/les alumnes no hi assisteixin
(s'organitzarà un servei extra de ludoteca per a aquelles famílies que ho
necessitin).
e) PAGAMENTS DE MATERIAL, SORTIDES i PLÀSTICA
A
continuació, us presentem el calendari dels pagaments que s'hauran d'efectuar
al llarg d’aquest curs . Només hi hem posat els que afecten a l'horari lectiu i
hem deixat de banda els dels serveis que s'utilitzin (extraescolars i/o menjadors) així com els de la quota de socis de l' AMPA .
CICLE
|
Juliol
|
Set
|
Oct
|
Nov
|
Des
|
Gener
|
Feb
|
Març
|
Ab
|
M
|
J
|
Ed.
Infan.
|
Quaderns de treball
llibre P5
|
1 pag
|
2 pag
|
Best.
Col.
|
Plàst.
|
Col.
|
|||||
Cicle Inicial
|
Quaderns i llibres
|
1 pag
|
2 pag
|
Best.
Col.
|
Plàst.
|
Col.
|
|||||
Cicle Mitjà
|
Quaderns de treball
|
1 pag
|
Col.
|
2 pag
|
Plàst.
|
||||||
Cicle Sup
|
Quaderns de treball
|
1 pag
|
Col.
|
2 pag
|
Plàst.
|
Material i sortides: aportació de material (fotocòpies, material
de classe, de cicle...) sortides i activitats que es realitzen en horari lectiu,
es farà en 2 pagaments.
*Colònies:
faran colònies els cursos P5, 2n, 4t i 5è.
Best. Col. : pagament
de la bestreta de colònies
Col. : pagament
de la resta de l’ import de colònies
Plàst. : pagament especialista de plàstica.
Els imports
de cada un dels pagaments per alumne/a són:
E.INFANTIL: P3, P4 i
P5:
material (58 €), sortides i activitats (58 €)TOTAL : 116 euros/curs més
quadern de treball (30 €)
PRIMÀRIA:
Cicle Inicial: material
(56 €), sortides i activitats (55 €) TOTAL :111 euros/curs
Cicle Mitjà : material
(53 €), sortides i activitats (53 €) TOTAL
:106 euros/curs
Cicle Superior: material
(53€), sortides i activitats (53€) TOTAL :106 euros/curs
E.INFANTIL- PRIMÀRIA: monitora
especialista de plàstica :46 euros/curs
f) HORARI
D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
:
Aquest
curs escolar l'horari d'atenció a les famílies i públic en general, serà :
PERSONES I
CÀRREC
|
HORARI
|
Direcció
: Lola Roldán
|
Dilluns
i divendres de 9 a 10h
|
Cap
d'Estudis : Teresa Miret
|
Dijous de
9 a10h
|
Secretària
: Montse Morell
|
Dimarts i dimecres de 9 a 10h
|
Administració: Vicenç Pérez |
De
dilluns a dijous de 9 a 13h i de 15 a 17h
|
Coordinadora
Menjadors : Montse Gascó
|
Cada dia
de 9 a 10h
|
Coordinadora
Extraescolars: Laia Roig
|
Cada tarda
a partir de 16:30 h
|
g) CALENDARI I HORARIS 2012/13,
Ordre
ens/15/2012 de 5 de juny
Alumnes:
Inici classes: 12 setembre 2012
Acabament classes 21 de juny 2013
P3 farà un horari especial els dies
12, 13 i 14 de setembre
Horari durant el curs:
INFANTIL I PRIMÀRIA:
Lectiu (
Classes): de 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30
Menjador : de 12:30 a 15:00
Extraescolars : a
partir de les 16:30
Els
alumnes faran 5h. lectives diàries, amb dues hores de descans al migdia. Els
alumnes que facin el SEP poden tenir 1’30h de descans al migdia
Jornada intensiva:
Seran dies de jornada intensiva:
Del 10 al 21 de
juny de 2013
L’horari lectiu
durant aquests dies serà :
INFANTIL I
PRIMÀRIA: de
9:00 a 13:00
L’horari de
menjador de 13:00 a 16:30.
Vacances escolars:
Nadal: del 22 de
desembre de 2012 al 7 de gener del 2013 (ambdós inclosos)
Setmana Santa: del 23 de
març a l’1 d’abril del 2013 (ambdós
inclosos)
Dies festius:
24 de setembre Festa de la Mercè
1 de novembre Tot
Sants
2 de novembre (dia de lliure disposició)
12 d’octubre
6 de desembre Dia
de la Constitució
7 de desembre (dia de lliure disposició) pont de
la Constitució
11 de febrer (dia de lliure disposició)
1 maig Festa del
treball
20 de maig 2ª Pasqua
21 de maig (dia de lliure disposició)
Així mateix, tenen la consideració
de dies festius els que determini la disposició corresponent del Departament
d’Empresa i Ocupació i els dos dies de festa local, per l’any 2013
h) FESTES
D’ESCOLA :
(horari
lectiu)
Aquest curs celebrarem de manera conjunta, tota l’escola,
el darrer dia del primer trimestre i la festa de Fi de curs. Quan arribi el
moment, us informarem detalladament dels actes que organitzarem i de la Setmana
Cultural.
i)
MENJADORS I EXTRAESCOLARS :
a)
Us enviarem via mail tota la informació
referent al servei de menjadors de l'escola així com el menú que donarem fins a
finals d’octubre. Aquest curs l'empresa de restauració i monitoratge continua
sent SANED.
b)
En relació a les extraescolars us recordem que:
Del 12 al 14 de setembre s’obre el període
d’inscripcions obert a tothom (per la resta de places disponibles), ja que el
procediment d’inscripció avançat ja va tenir lloc. Es realitzarà directament a
l’escola Auró de 16:30 a 18h on podreu recollir directament la fitxa
d’inscripció.
INICI
DE LES ACTIVITATS D’EXTRAESCOLARS :
Ludoteca
, el primer dia de curs
Extraescolars, a partir de l’1 d’octubre. Les
de música i instruments a partir del 2 d’octubre.
REUNIÓ
INFORMATIVA : 20 de setembre a les 18 h al
menjador de l’escola (activitats i piscina extraescolars)
j) EQUIP
D’EDUCACIÓ FÍSICA i PSICOMOTRICITAT :
L’activitat d’Educació Física o
Psicomotricitat requereix, per a poder-la realitzar, un equip específic i tot
seguit us informem de quin és el que cal dur, segons el nivell dels/les alumnes
:
-
Tots els/les
alumnes hauran de dur roba adequada per a poder realitzar l’activitat (sabatilles
d’esport, pantalons d’esport, samarreta, mitjons...)
-
No es podran dur
ulleres amb lents de vidre a les classes de Psicomotricitat o Educació Física,
excepte aquells alumnes que les portin adaptades per a l’activitat (les que no
es trenquen, són flexibles...)
Alumnes
de P.3 i P.4 :
-
Han de portar roba
còmode i unes sabatilles esportives de sola blanca o de color caramel (no de
roba), amb velcro. Les sabatilles han
d’estar marcades amb el nom de l’alumne/a
Alumnes
de P.5, 1r i 2n :
-
Han de portar una
bossa de roba amb unes sabatilles esportives de sola blanca o de color caramel
(no de roba) d’ús exclusiu per a l’àrea,
per a poder-les deixar tot el curs a l’escola. Tant la bossa com les sabatilles
han d’anar marcades amb el nom.
-
1r: Han de portar
l’equip de piscina els dimecres (banyador, casquet de bany, xancles, tovallola,
pinta,...)en una motxilla gran per poder ficar bé el que necessiten. Un estoig
per audiòfons i ulleres graduades cas que ho necessitin.
Alumnes
de Cicle Mitjà i Cicle Superior :
-
Han de portar una
bossa d’esport amb unes sabatilles esportives de sola blanca o de color caramel
(no de roba), d’ús exclusiu per a l’àrea,
sabó, tovallola petita, pinta (si cal) i una samarreta de recanvi .
k) AUTORITZACIONS
per les sortides:
Molt
aviat, us farem arribar el full d’autorització per a les sortides i les
diferents activitats que realitzarem al llarg del curs i que heu de retornar al
tutor/a del vostre fill/a degudament complimentat. Per tal que els/les
alumnes puguin participar a les sortides que s’organitzin, han de tenir l’autorització signada.
l) MEDICAMENTS :
Les normes que cal
tenir en compte per a l’administració de qualsevol tipus de medicació
en l’horari escolar :
1-
Evitar, SEMPRE que sigui possible, haver d’administrar
medicaments als/les alumnes en l’horari escolar.
2-
Si fos inevitable,
s’haurà de complimentar un full
d’autorització d’administració de medicaments per part de la família (el
model el trobareu al taulell de
consergeria)
3-
El full
d’autorització caldrà que vagi SEMPRE
acompanyat per la còpia de la recepta
mèdica que especifiqui el nom de l’alumne/a, la durada del tractament, l’hora
en que l’ha de prendre, la dosificació i altres aspectes que puguin ser
d’utilitat.
4-
El
medicament ha d’anar marcat amb el nom de l’alumne/a i el grup classe
(en dosi individual sempre que sigui possible).
5-
El medicament, el full d’autorització i la recepta mèdica,
s’entregaran a la Montse Gascó (coordinadora de menjador) o a la Mariona
(conserge) a les 9h del matí i es recolliran, si s’escau, a les 16:30h.
6-
No es
subministraran, en cap cas, medicaments sense els requisits anteriorment descrits.
m)
LLIBRES I MATERIAL :
Els/les alumnes que formen part del
PAS-PER-TU rebran el lot de llibres, a l’aula el primer dia de classe.
Els/les alumnes que no formen part
del PAS-PER-TU hauran de portar el lot de llibres el primer dia de classe, per
tal de ser revisats pels/les tutors/es.
Els/les alumnes de Cicle Mitjà i
Cicle Superior rebran l’agenda escolar que elaborem cada any a l’escola, el
primer dia de classe.
El llistat del material i llibres el
trobareu clicant l’enllaç.
n) Ed. Infantil:
Ed. Infantil P3:
-
Una bossa de roba, amb una goma llarga, amb
una muda completa que es quedarà a l’escola i es canviarà a final de cada
temporada.
Ed. Infantil P3, P4 i P5
- Una bata, cal que tingui una goma llarga per poder-la
penjar, amb el nom en un lloc visible (pit) El divendres se l’emportaran a casa
per rentar.
- Un got de plàstic sense nansa i
amb el nom.
- Una motxilla fàcil d’obrir i
tancar (petita i sense rodes) amb una goma
llarga per penjar-la i amb el nom a un lloc visible.
- Una bossa petita de roba amb el nom, per l’esmorzar dins d’una carmanyola de plàstic
marcada amb el nom.
- Abrics, anoracs, jaquetes... TOT AMB UNA GOMA LLARGA I
AMB EL NOM I COGNOMS
Primària
:
Els/les
alumnes han de tenir una bata a l’escola per a les classes de plàstica.
-
Cal
que tots els/les alumnes portin cada dia a l’escola un paquet de mocadors de paper a la butxaca.
o) Assistència i puntualitat:
-
L’assistència diària a l’escola és obligatòria.
Totes
les faltes d’assistència s’han de justificar.
-
Us recordem que la puntualitat forma part de les normes de l’escola.
En
cas de falta de puntualitat reiterada s’aplicarà el Reglament de Règim Intern.
NOVETAT CURS
2012-13
Aquest
curs el Departament d’ Ensenyament ha modificat les “substitucions dels
mestres”:
“A
les instruccions referides a la gestió de la borsa de treball del personal
docent per al curs 2012-2013 i a les instruccions d’organització i funcionament
dels centres docents per al curs 2012-2013 s’inclouran els criteris per al
nomenament del personal substitut docent que s’utilitzaran duran el curs
2012-2013 i que són els següents:
Es nomenarà personal substitut quan
hagin transcorregut deu dies lectius des
de l’ inici de la situació que justifica el nomenament. Durant el període
de deu dies lectius anterior al nomenament del substitut els alumnes hauran de
ser atesos amb els recursos propis del centre.....”
Aquest
fet afectarà a tots/es els/les alumnes de l’escola ja que durant aquest període, els vostres fills/filles no tindran el/la
tutor/a o l’especialista que correspongui.
Per
cobrir la persona de baixa s’utilitzarà l’equip de mestres de l’escola (tal i
com ens marca les instruccions del Departament) i per tant es deixaran de fer o es reduiran desdoblaments, reforços, atenció
a la diversitat (Ed. Especial, USEE, MALL...). Aquesta situació pot afectar la
gestió del centre.
També
us volem comunicar que totes les mestres que cobreixen alguna reducció de
jornada i algunes mestres de plantilla
del centre no s’incorporen a l’escola fins el dia 12 de setembre que és quan
començaran a cobrar. És per això que ens hem trobat que en algunes aules,
matèries i especialitats no hi haurà la mestra fins el primer dia de curs. Per
tant, tota la preparació prèvia a l’ inici de curs, en aquests casos, no s’ha
pogut fer amb les conseqüents dificultats en l’organització i funcionament del
centre.
Comptant
amb la vostra col·laboració, us desitgem a tots i a totes un bon curs 2012-13 i
aprofitem per a saludar-vos,
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada